I will follow where ever it may take us.


 

FREDAG! Underbara FREDAG!

Lugnet har lägrat sej i vårt hem, ljusen är tända, vi sitter och myser framför tv:n och väntar på upplösningen av IDOL-finalen. När vi kom hem gick vi loss med diskborsten, skurtrasan och dammsugaren. Så nu har vi ett rent hem! Skönt! Detta har jag längtat efter, det vet ni som brukar läsa min blogg. Säkert två veckor innan vi flyttade klagade jag på röran och skitet som vår lägenhet var full av. Men nu sitter vi här i en ren och fin lägenhet! Vi är verkligen sååå nöjda med lägenheten vi har fått! :)

 

Nu ska jag slå över från Nobels fredspriskonsert till IDOL och heja på Erik!

Hoppas ni njuter fredagskvällen lika mycket som vi gör! Fast vi längtar båda till imorgon förmiddag, till sovmorgon, kaffe i sängen och vinterstudion! :p

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?