En annan dag i jul.


0-5e28411b8938a1437dcfa0f74404d9a1.png

Nya julklappen (presentkort på kappahl som blev till denna fina axelremsväska. Tack Ulla!)
gör sej fint i min väsksamling!

Inte blir det mycket bloggande dessa juldagar men det betyder väl att jag har annat trevlig för mej. Men jag måste medge att jag saknar min dator, bloggar som jag brukar följa dagligen, facebook med mera. Dock anser jag det nyttigt att ta paus ibland. Eller? ;)

Idag har vi haft en skön dag! Efter sen frukost blev det en sväng på stan. Fick en fin blus av Andreas mamma i julklapp. Dock var den för liten så den har nu bytts ut till en svart, stickad långkofta som jag föll för direkt! Skön är den också! Vi fick också ovannämnda presentkort igår av A:s moster. Den omvandlades till en väska och en stilig, grå kofta till Andreas.

Har också hunnit med att ta en eftermiddagsnap, titta på "Tomten är far till alla barnen" och spela kort.
Nu är Andreas iväg och hämtar pizza som ska avnjutas framför Robinson som börjar om 2 minuter!

Idag saknar jag min familj lite extra då jag vet att de (de flesta i alla fall) är hemma hos mamma&pappa och har en extra julafton. Skulle mer än gärna velat va där.
Men på måndag efter jobbet åker jag dit. Jul hemma is the shit!

Njut kvällen!


Kommentarer
Postat av: sofia

Yes, Jul hemma is the shit!!

Skit att man inte va där alltså... Men du Becka: Nästa jul, då e vi hemma va?

2009-12-27 / 16:08:29     URL: http://msomo.wordpress.com
Postat av: Hanna

HejHej:)



Fin blogg du har:)

Vart var det du köpte din kofta, har letat väldigt mycket efter en

:)



Kram

2009-12-29 / 10:51:59     URL: http://hemlighetenhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?