Don't let the days go by without loving.


 

Vi har haft en riktigt härlig dag! Efter kaffe och skidskytte i sängen drog vi ner på stan.

Solen sken, himlen va blå, massa folk ute och vi tittade på både julklappar och saker vi behöver (vill ha) till hemmet. Jag hittade också en tunika/klänning till nyår. Har inte helt bestämt mej, men "öppet köp" rules så jag kan ju lämna tillbaka den om jag ångrar mej eller hittar något jag hellre vill ha.

 

När vi kommit hem blev det lunch och eftermiddagsnap, följt av ännu mer skidskytte.

Ja, ni hör ju själva. Detta har verkligen varit en dag i min smak.

Nu sitter vi och kollar film och väntar på att maten ska bli klar (ja, vi har väääldigt konstiga mattider)!

 

 

Kommentarer
Postat av: Mirlinda

tack så mycket, det värmer verkligen! :D allt bra med dig? kramar

2009-12-13 / 00:28:30     URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det är ju inte jättekul att jobba helg, men jag tröstat mig med att det är sista helgen jag jobbar det här året! =)

2009-12-13 / 08:26:26     URL: http://justmeforyou.blogg.se/
Postat av: m

Milde tid Rebecka...vad hittar ni på? Det måste se väldigt rörigt ut hos er just nu och särskilt i era sängar eftersom ni haft skidskytte där!!...eller?

Jag bara undrar...

2009-12-14 / 03:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?