Tidig kväll.


Kom hem från jobbet, slappade i soffan, åt lite kvällsmat och sen överfölls jag av sömnighet.
La mej i soffan och somnade på två röda. Väckte av Sixten som jamade och ville leka. Jag var inte det minsta leksugen efter min tupplur. Han fick leka själv (för övrigt är det mest Andreas som burkar leka med honom) och jag satte mej upp i soffan och försökte vakna till.

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag lägga mej i sängen och titta på CSI Miami. Sen sova. Behöver ta igen lite förlorad sömn. Kvällarna blir alltid för sena innan vi kommer i säng. Ja ja. Sånt som händer.

Sov så gott när ni lägger huvudet på kudden!

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

fanx för din comment. Cred till dig som jobbar med kundtjänst, det kan INTE vara lätt!!



Ni gör ett grymt jobb. Inte alla. Men många =)

2009-08-06 / 20:49:25     URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Egoina

Jag saknar er, men inte att jobba ;) Vi ses på måndag!

2009-08-06 / 21:26:55     URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?