Rörig uppdatering från Stockholm.


Life is good, jag är trött och Stockholm är nice!
Eller så mycket av Stockholm har jag ännu inte sett, men det behöver jag inte göra för jag har bott här = sett det mesta redan. Jag vet vad Sthlm har att erbjuda och det jag vill göra under mina dagar i denna stad är att besöka mitt favvocafé från tiden då jag bodde här och dricka vin och äta gott.
Nu vet ni vad morgondagens planer är! :)

Vi fick skjuts till Stockholm från Norrtälje. Lyx! Är hos Andreas bror...eller vi är i hans lägenhet men Nicke är inte här så vi har lägenheten för oss själva. Hur trevlig Nicke än är (och det är han verkligen!) så är det skönt att ha en kväll för oss själva. Vi behöver det.
Imorgon ska vi träffa Vilco (Andreas belgiske vän som bor i London). Ser jag fram emot.
A pratade också om att vi ska träffa en spansk familj som han känner sen åren i Tanzania. De är på besök i Sverige för tillfället.
Ingen brist på planer som ni hör.

Längtar efter Sixten, hans tillgivenhet, hans mjuka päls men jag vet att han har det superbra hos mamma och pappa! Tack snälla ni för att han får va hos er!

Ikväll har vi mest tittat på tv, ätit och jag har uppdaterat mej på internet (FB, bloggar och annat skräp).
Känns som om detta blev ett aningens rörigt inlägg mej jag skyller det på mina torkande linser och trötthet.
Det är såå skönt att ha något/någon att skylla på. Ofta är A så snäll att han låter mej skylla på honom, även om det inte är hans fel. Så snäll pojkvän har jag. Den bästa. Alla kategorier. Ever.
För mej är det totalt ofattbart att jag har fått den bästa pojkvännen. Hur lyckades jag? Är jag verkligen värd detta?
Tack gode Gud!

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Härligt med en liten tripp till huvudstaden :) det är ni värda. kram

2009-08-24 / 08:34:43     URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag såg till att Sixten fick det kel och gos han behövde i helgen. Vi blev goda vänner jag och han. Så nu ska han nog klara sig tills ni hämtar honom.

2009-08-24 / 15:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?