Nytt skrivbord.


Igår när jag kom till jobbet skrev en av mina chefer på vår interna chatt att jag skulle få byta plats.
Vår avdelning är uppdelad på 2 våningar som binds samman med en spiraltrappa.
Jag har hela tiden, under mina 9 månader på denna arbetsplats suttit på våning 2, men från och med igår sitter jag på första våningen.

Så jag fick packa ihop alla papper och things och bära ner dem en trappa (var för övrigt genomsvett när jag var klar...det är jobbigt att spinga upp och ner och igår var det så extremt klibbigt i luften...) och placera mej vid min nya plats.
Vi är fyra stycken som sitter i varje rum och nu sitter jag med två heta brudar och en dad-to-be. ;) Känns skitbra!

Dock lite tråkigt att lämna mina fina tjejer som jag har suttit med ganska länge, men två av dem ska sluta (Egoina, trist nog...) inom några veckor och jag ska försöka byta lunchtid så att jag kan äta lunch med mitt uppåt-chack Dragana! ;)

Anyway...tror att det rent jobbmässigt kan va positivt för mej med miljöombyte.
Men Emelie, nu när jag äntligen får sitta i samma rum som dej tycker jag du får skita i ryggont och komma till jobbet ändå! ;) I miss you!


Mitt nya skrivbord, större än det jag hade innan...men jag har inte helt kommit i ordning än.
Man måste ha alla papper på riktigt bra ställen så att man fort kan nå dem mitt i ett samtal.



Idolbilden fick följa med en trappa ner! SÅ KLART!!
Eller hur Filllle?


Oops!
Jag är visst inte helt lojal, men jag försvarar mej med att jag köpte denna burken
innan jag fick konkurenten som uppdragsgivare... :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖRLÅT!! Men jag har en jävla nackspärr alltså, går ner i ryggen emellanåt.. Skittråkigt å va hemma, men jag hoppas jag dyker upp senare i veckan. Dessa dagarna är ju typ dom viktigaste att jobba känns det som....DRYGT! Ta hand om Simpan nu när jag är borta, men det känns bra att veta att jag har er i mitt rum när jag kommer tillbaka, mycket bättre kan det faktiskt inte bli :D Pusss

2009-08-11 / 22:09:37
Postat av: Linda Olsson

Sv: Tack =)

2009-08-11 / 22:16:22     URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Tack! Och varsigod ;).. Vad jobbar du med förresten? :) Är det silica å bilden? :)

2009-08-11 / 22:19:37     URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha, visst va det kul?? :)

Nice med nytt kontor, ser riktigt proffisgt ut!

2009-08-12 / 00:52:24     URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hohoho, nu längtar jag tillbaka! Sitter du brevid mig nu? :)

2009-08-12 / 01:40:44     URL: http://setle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?