Natti natti!


Sitter i soffan med datorn i knät och gäspar stort. Så stort att tårarna börjar rinna.
Kanske dax att lägga sej.
Tycker dock inte alls om att gå och lägga mej ensam så jag drar mej lite för att göra det.
Däremot vet jag att jag sover bättre när inte Andreas ligger bredvid, även om man har en stor säng så finns det ju ändå någon som "stör" min sömn med sparkar och snarkningar. Nu låter det betydligt värre än det är. Vanligtvis lider jag inte alls av att ha honom där, bredvid mej, när jag sover. Kan dock se ett tydligt mönster - när jag sover ensam sover jag längre. Så i natt ska jag helt enkelt ta igen en massa förlorad sömn. Det kan behövas.

Hoppas ni haft en härlig fredag!
Det har jag. "Ses" imorgon!

Kommentarer
Postat av: stekrmimmi

vilken fin blogg!



NÅGON SOM OCKSÅ STEKER ÄR MUSMIMMIS STEKARBLOGG.

NI BORDE KOLLA. idag släpps en stor nyhet!



MUSMIM.BLOGG.SE

2009-08-08 / 12:34:08     URL: http://musmim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?