Mondaynight in Stockholm.


Har fler bilder från vår lilla tripp till huvudstaden som jag ännu ej visat.
Här följer bilder från måndagskvällen, när vi var hos Wilco!
Enjoy!







Tyvärr blev det inte att jag tog några bilder när vi var ute och åt.
Vi var på en väldigt mysig och trevlig
thai-restaurang som bjöd på supergod mat!
Vi blev tillsist "utslängda" för personalen ville gå hem... :p så mycket hade vi att prata om! :)

Sammanfattning av kvällen: väldigt kul att träffa Andreas bästa vän som var huuur trevlig som helst. Ser fram emot att träffa honom fler gång, då förhoppningsvis tillsammans med hans fru och deras lille son. Tycker det känns så sorgligt att dessa bästa vänner inte ses mer än typ en gång om året. Det är så uppenbart hur kul dom har tillsammans, hur väl dom känner varandra och att dom trivs bra tillsammans. Jag sa det till dom och de höll med.
Jag och A planerar dock att åka till London snart för att hälsa på, men nu när A:s träning och snart även säsong är igång finns det få lediga helger. Kanske vi kan fira nyår där?
Det är vad vi hoppas på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?