Låt mej presentera: LÖÖÖRDAG!


Solen skiner, det är mer eller mindre vindstilla och himlen är blå. Toppa det med lördag, lugn förmiddag och god frukost och vi får en UNDERBAR START  på denna helg! :) Kan inte bli bättre!!

Igårkväll var jag så avsinnigt trött. Direkt efter jobbet stannade vi till vid Meriten (Sibylla gatukök) och åt en hamburgare innan vi gick hem för att titta på simningen. Vi satte oss tillrätta och det tog inte många minuter innan jag inte kunde hålla ögonen öppna. La huvudet i Andreas knä sen somnade jag sött...och vaknade en halvtimme senare och bannade mej själv för att jag missade både Höstmans och Nystrands lopp. Bannade även lite på Andreas men han tyckte jag sov så sött så han ville inte väcka mej. Ja, ja... Hade sen stora problem att hålla mej vaken resten av kvällen och funderade över hur tidigt man FÅR gå och lägga sej en fredagskväll..man vill ju inte verka lastgammal genom att gå och lägga sej vid 21.
Jag fixade att hålla mej vaken till 22, med nöd och näppe, sen stöp jag i säng.
Fick alltså sovit 10-11 timmar i natt. Sköönt! :)

Håller just nu på att tvätta, snart dax att gå ner och hänga lite tvätt. Måste också börja packa ihop lite grejer. Åker till mamma&pappa vid 15-snåret. Imorgon ska Theo (brorsson) döpas så passar på att åka upp idag och hänga med familjen ikväll. Sanningen är egentligen att vi MÅSTE åka idag för det går inga förbindelser imorgon så att vi hinner i tid. Och pappa som brukar hävda att det går sååå många bra förbindelser till Öa...jag tror inte jag håller med.




Det var så längesen vi åt baconfrukost a la Andreas, så idag var det dax!
Lika gott som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?