Igår när vi kom till Lund gick vi

0c096e56567b6be763ece082ff33722f.png

Igår när vi kom till Lund gick vi till Viggos och åt hamburgare. De har förmodligen Lunds bästa hamburgare! Supergoda! Första gången jag åt där men vi har länge tänkt att vi skulle gå dit. Måndagmorgon idag och jag känner mej inte fullt lika trött som i slutet på förra veckan. Även om denna helgen förmodligen går till historien som mitt livs tråkigaste helg så behövde jag nog vila. Gårdagskvällen avslutades med en av filmerna som jag hyrde i fredags: Jag och Marley. En söt och bitvis ganska rolig film som fick mej att gråta i slutet, deras hund dog. Både jag och Andreas klappade lite extra på Sixten innan vi la oss. Vår söta lilla älskling! Hoppas ni får en härlig måndag och en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: johanna

sv:då är det någon som delar min åsikt



ser gott ut hihi=)

2009-08-31 / 18:41:49     URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?