Då va det fixat.


Tvår nyblivna studenter har idag varit och tittat på vår lägenhet.
När/om vår flytt blir klar så kommer dom alltså hyra den i andra hand utav oss.
Skönt att ha det fixat.
Båda två kommer från Lund (eller strax utanför) och bor nu hemma hos sina föräldrar. Detta är perfekt ur vår synvinkel då de har någonstans att bo tills övergången för Andreas blir klar och kan flytta in med kort varsel = vi slipper stå med dubbelhyror.

Vi skulle tvätta ikväll. Trodde vi, men när vi gått ner med all tvätt visade det sej att det var FÖRRA onsdagen vi hade tvättid. Så vi fick sätta igång tvättmaskinen upp i lägenheten istället. Har lite som måste va rent tills imorgon då vi, direkt efter jobbet, sätter oss på tåget mot Stockholm.

Ska bli sååå skönt med en minisemester. Hinner med friidrott, träffa Andreas bror och i början på nästa vecka kommer Andreas bästa vän till Stockholm (bor vanligtvis i London, men jobbar ibland i Sthlm). Har hört mycket om denna vän så det ska väldigt kul att träffa honom!

Tror jag ska ta tag i min packning så jag inte står med den strax innan midnatt när "So you think you can dance" är slut. För det ska jag verkligen se. Börjar bli riktigt spännande nu när det närmar sej slutet.

Hoppas ni har en skön lill-lördagskväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?