Vardagslyxa med tom börs.


Jag älskar att vardagslyxa. Ja, ni vet, äta nått gott en torsdagskväll, köpa en trevlig tidning och läsa som kvällslektyr, dricka en latte på ett trevligt fik osv osv.
Ikväll hade jag oerhörd sug efter att lyxa till det, men min plånbok är platt och tom och tål inte några extra utgifter överhuvudtaget. Hur gör man då när man vill vardagslyxa?
Jo, det går faktiskt att lyxa utan att lägga ut en enda krona.

Ikväll har jag tonat håret (ja, det kostar några kronor att köpa toning men den fanns med i min budget eftersom jag hade bestämt att jag skulle göra det denna veckan), duschat länge och nu sitter jag i sköna morgonrocken och dricker bubbelvatten (som jag fick av Andreas) ur mina fina champangeglas som jag fick i 30-års present av Johanna.
Nu ska jag snart borsta tänderna och krypa ner i sängen med en tidning.

Ja, som ni hör så går det att vardagslyxa utan att det behöver kosta något! Allt som är gratis gillar vi - gratis är gott! =)








Nu ska jag gå och lägga mej och invänta Andreas som snart bör komma hem från träningen.
Sov gott allihop! =)





Kommentarer
Postat av: Leia

Duktigt att gå två på samma dag! =)



Sov så gott! =)

Kram

2009-04-14 / 22:33:01     URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: annika

Blev toningen bra? Vi färgade också. Blev bra!

2009-04-15 / 07:46:10     URL: http://ankaja.blogg.se/
Postat av: gabbi

hje, hittade din blogg o du skiver jätte bra? hur e det med dig?

2009-04-15 / 10:34:00     URL: http://ngtnytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?