Gomorron onsdag!


Hej mina vänner!
Vaknade vid halv sju och var ganska pigg. Skönt! Snoozade bara en gång (det där med att snooza är en dålig vana som jag har lagt mej till med sen Andreas flyttade in).
Och hör och häpna...Andreas kom upp alldeles själv. Säkert 10 minuter tidigare än han hade behövt. Jag trodde inte mina ögon när han kom in i badrummet. :-p

Tandvärken är näst intill obefintlig och jag ska banne mej se till att den inte kommer tillbaka idag heller, för idag ska jag va på G och nå mina mål på jobbet. För att klara det finns det inte utrymme för tandvärk...

Nu är det dax att sätta igång jobbdagen. Hoppas ni alla får en riktigt härlig dag!



Precis när jag skulle ta kortet säger Andreas nått roligt (kommer inte ihåg vad) och jag brister ut i skratt.
Men det blev ett fint kort..om jag får säga det själv... ;-)




Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja du ser himla glad ut =) härligt!!

kram

2009-04-22 / 11:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?