Ryktena har nått oss också.


Vissa rykten har nått våra öron.
Mycket spännande sådana.
Men än så länge så är det bara rykten och ingen har talat med "oss" personligen, men vi har hört telefonen kommer ringa...förhoppningsvis.

Ja, jag vet att jag pratar i gåtor och gåtor får det bli tills vi har allt svart på vitt, men det känns mycket spännande och som om det vi allra helst vill kan bli verklighet! *jeeiij*

Men som sagt, än har det bara varit ett telefonsamtal till någon annan och en artikel i en tidning. Vi får se när vi hör från personligen....



Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

sv;jaa verkligen :)

2009-04-15 / 23:13:17     URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: Kstina

jaha... ja. Just det! Men det är klart att man blir lite nyfiken...

2009-04-15 / 23:14:23     URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: mamma

Hej Rebecka! Hur har du det med telefonen. Per-Olof har försökt ringa dej. Han hade tjeckat av med vandrarhemsföreståndaren och inte sett era namn, men ni har kanske ordnat boende genom någon annan. Han ville bara kolla så det inte hade blivit något missförstånd. Jag har sms:at och ringt flera gånger, men inte kommit fram. Skulle säga att ni behöver inte ta med egen kvällsmat, frukost och lunch, utan kan komma till vandrarhemmet och äta med oss. Kram mamma

2009-04-16 / 02:44:39
Postat av: annika

Nädå, jag blir ju inte alls nyfniken.

2009-04-16 / 09:23:02     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?