Nu är min bäbis borta.




Det känns lite jobbigt för mitt mammahjärta just nu.
Sandra (kollega) va just här och hämtade Sixten.
Han ska va hos henne under helgen (vi ska ju åka till Bohuslän vid lunchtid imorgon).
Sandra har två egna katter och jag är lite nervös för hur det kommer gå.
Hur kommer Sixten reagera? Kommer han längta hem?
Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra och det kommer det förmodligen också göra, men ovissheten gör det liiiite jobbigt. Får ta och ringa Sandra om en stund och höra hur det går...

Nu är här såå tomt.
Ingen katt som hoppar upp i sängen till oss (vi sitter i sängen med varsin dator),
ingen katt som jamar,  inget bus under soffan.
Helt tyst...helt tomt.
Well, helgen kommer nog gå fort och på söndag är han hemma igen.

Men mitt mammahjärta värker lite just nu.
Min lilla, söta Sixten är ute på äventyr. Utan mamma.



Huuur ska det gå när mitt mammahjärta slår för en riktigt lite bäbis...??







Kommentarer
Postat av: Kstina

En riktig liten bäbis behöver man inte lämna bort!

2009-04-16 / 22:36:22     URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: Bea

Hejsvejs! Har du några planer inför helgen?



Kramar!

2009-04-16 / 23:07:11     URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?