Miss washing lady, thats me!


Då va det tisdag igen och det innebär tvättning. Denna tisdagen är det dock ej bara mina kläder som tvättas utan även Andreas. Man skulle lätt kunna tro att tvätthögen har fördubblats, men nej då, den har tredubblats, eller kansek till och med fyrdubblats. Andreas är inte den som tvättar en gång i veckan (som jag gör) utan han tvättar när de rena underkläderna börjar sina, vilket innebär att det kan gå minst en månad mellan tvättillfällena. Idiotiskt! Som alla hör behöver han sannerligen en kvinna i sitt liv... :-p

Har just burit ner en stoooor väska (tänk hockeytrunk) med hans smutskläder + en ikeasäck. Och så MÅSTE jag köra sofföverdragen också idag, eftersom jag ska ha middag hos mej på torsdag och Jossan är allergisk mot katter så då vill jag göra vad jag kan för att minska katthåren i vardagsrummet.

Är jag lite fööör snäll mot honom??
Äh...han är ju snäll mot mej. Igår hade han varit och handlat innan jag kom hem från jobbet och sen stod han själv i köket och lagade mat medans jag satt uppkrupen i soffan och bloggade.
Nej, han förtjänar detta.
Jepp.

Nu ska jag njuta av de sista solstrålarna för dagen på min balkong! =)





Kommentarer
Postat av: Kstina

Kan man vara för snäll?

Så länge båda är snälla är det helt okej!

2009-04-07 / 22:07:14     URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: Jossan

Åhh gumman, behöver inte tvätta för min skull, ;-) nu håller jag på att kurera min halsflus. Kram¨på dig sötis

2009-04-08 / 11:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?