Hur svårt kan det va??


Jag vill kunna blogga när jag är på språng....och blir frustrerad närjag inte får det att fungera. *GRR*



Finns det någon smart och kunnig person out there som kan förklara för mej hur man mobilbloggar??
Ja, HUR man gör det vet jag redan men hur får man tjänsten att fungera??

Please help me!


Har varit i kontakt med blogg.se:s kundservice, men jag kan inte säga att det har hjälpt mej så himla mycket. Inte än i alla fall. Dom var snabba på att svara på mitt mail, men efter att vi har skickat fram och tillbaka typ 3 ggr så är jag inte det minsta klokare på varför det inte fungerar.
Så där blir det minsann ett litet minus i kanten för dom.
Kommentarer
Postat av: J U L I A

mobilbloggning är krångligt :/

2009-04-07 / 19:53:13     URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: PETRA AKA SHORTY

Sv; ja det var verkligen underbart! blev två timmars vandring, fasen så bra jag känner mig nu!:D

2009-04-07 / 20:21:28     URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?