Gomorron söndag!


Ingen sol idag. Dock såg det ut som om det skulle spricka upp för en halvtimme sen men nu är det molnigt igen.
Dock ganska varmt ute märkte jag när jag var ute på balkongen förut. Skönt det i alla fall.
Men det är april och inte juli så vad kan man begära?? :-p

Idag har jag en hemmadag framför mej. Jag ska lulla runder här hemma och fixa sånt som behöver fixas. I eftermiddag ska jag till kyrkan på gudstjänst. Men annars har jag inget mer planerat idag. Skönt! =)

A ligger fortfarande och sover. Han kom hem sent i natt. Jag vaknade och märkte att han inte kommit hem än, och jag blir lite orolig...va tvungen att skicka iväg ett sms och bara kolla så att allt var okej. Fick svar att han var på väg hem.  Så då blev jag lugn igen! =) När jag låg där och väntade på att han skulle komma hem kände jag att magen skrek efter mat och jag var på väg upp för att hälla i mej lite yoghurt, men pallade inte. Bra det, för A hade köpt kebab som han tog med ehm(en jätteportion) så vi satte oss i soffan och delade på den. Sötnosen hade också köpt två brukar cola för att trodde nog att jag ville ha! Han känner mej... =)

Nu ska jag äta en liiiiten frukost. Ja, bara lite för när A har vaknat blir det brunch med bacon, tomat, svampinjoner och toast! Mmmm!!! (Det vattnas i munnen på mej nu när jag skriver detta!)

Hoppas ni får en riktigt skön dag! Ta hand om varandra!



Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Tack detsamma! :) <3

2009-04-05 / 11:16:55     URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Josefine

ha en bra söndag!

2009-04-05 / 12:18:20     URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

härligt med brunch:)

sv: tack, hoppas helgen varit lyckad :)

2009-04-05 / 16:04:23     URL: http://halshammar.se
Postat av: Elin lyser upp

Tack gumman, själv blir jag ju aldrig nöjd med någon tavla.. de e så där att vara perfektionist :) Nu e ja hemma efter en dag på skotern, ska hoppa i duschen och åka iväg på filmkväll

2009-04-05 / 17:25:31     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?