En underbart trevlig fredagskväll!



Lina, Maria, Andreas och Petra.


Jag, Maria och Stefan.

Vi har verkligen haft en supertrevlig kväll.
Vi utannonserade "after work" för dom som ville på vår avdelning,
men tråkigt nog var det få som nappade.
 Dock var det inget som vi hängde upp oss på utan vi hade hur trevligt som helst trots att vi bara var sex stycken.
 Andreas fick dispans. Han jobbar ju inte på vår avdelningen...längre, men han fick hänga på i alla fall... :)

Vi gick först till Italia, som är en restaurang med italiensk mat och som ligger på en innergård mitt i stan.
Hur mysigt som helst! Deras uteservering har en touch av medelhavet över sej. Lovely!
Efter mat, vin och öl gick vi vidare till John Bull.
Kvällen bjöd på många skratt och skämt, men också en del seriösa samtal.
En sådan blandning gillar jag!


Btw, det gick bra hos tandläkaren. Och nu är det bokat tid för ytterligare besök så att problemen med min dumma, dumma tand ska försvinna. För alltid.




Min söta kollega Maria!

Jag och Andreas stöp i säng så fort vi kom hem.
Han ligger och sover framför mej, men jag ville leka lite med datorn innan jag somnar, men snart är det dock dax att släcka lampan. Ligger i sängen och är färdigfixad för att sova, så det är bara datorn som ska stängas ner.

Sov gott, alla söta!
Imorgon har vi underbara, lediga LÖRDAG!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?