Eftermiddag i solen!


Vi har haft en jättemysig eftermiddag i solen!
Först gick vi, som sagt, till beachvolleyplanen. Andreas fick spela av sej och jag njöt av solen och underhållningen.
Sen drog vi ut till golfbanan som ligger vid Nova. Där stod vi och slog lite bollar.
Nästa helg ska vi till Oskarshamn. Andreas pappa fyller år så det ska firas. Vi ska också ut och spela golf då så jag kände att jag behöver öva lite. Ja, det räcker ju knappast att stå och slå nån timme, utan jag skulle behöva stå och slå en timme - varje dag! för att bli lite bättre. Men jag träffar i alla fall bollen och vissa lyfter också lite. :p
Men det är kul i alla fall! :)


På beachvolleyplanen.


Vid utslagsplatsen på Värpinge golfbana. Erkänn att det i alla fall ser ut som jag kan... :p

Nu står Andreas och lagar mat (det lukar riiiiktigt gott!) och vi ska snart äta. Mums!
Vi är ganska sega och trötta så vi kommer förmodligen bara slappa framför tv:n ikväll. Skönt!
Hoppas ni alla får en skön kväll!
Puss&Kram!





Kommentarer
Postat av: Carolina

besök gärna min blogg :) tyck till <3

2009-04-26 / 22:23:49     URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?