Dagens hittills.


Har nästan just kommit hem från kyrkan. Det va alltför längesen jag var där så det va bra och trevligt att komma dit.
Träffade en del vänner som jag inte trättat på länge. Kul! =)

I förmiddags hade vi det bara slappt. A gjorde brunch, jag satt och tittade på tv och sen tog jag en snabb dusch innan vi gick mot kyrkan. Så vi har haft en skön dag hittills.
Nu ska jag snart ställa mej och göra lite mat. A är på väg hem. Han har varit i lägenheten och fixat lite (läs: kollat på fotboll... :-p) även idag. Tänkte ha maten färdig tills han kommer för sen vill jag kolla på filmen som går på 3:an klockan nio ikväll.

När jag var på väg hem från kyrkan gick jag genom Lundagård och förbi AF-borgen. Där va det en stor studentfest (eller nått liknande). När jag gick där förbi var alla på väg ut för brandlarmet hade gått och det stod två brandbilar utanför... Vilt festenade?? Kanske lite för vilt...?!



Nu: disk och matlagning.
Njut kvällen! Imorgon är det jobb igen! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?