Borta bra men hemma bäst!


Nu är vi hemma igen.
Just kommit innanför dörren och det verkar som om Sixten också är glad åt att vara hemm!
Och JAG är glad åt att ha honom hemma igen! =)

Nu ska vi fixa lite mat och sen mysa i soffan framför tv:n.

Vi har haft en JÄTTEBRA helg! Det har varit underbart väder, vigseln var sååå fin, festen trevlig och rolig och vi fick mycket god mat. Jag har en massa bilder att visa er, men jag måste bara landa här hemma lite, innan jag visar lite bilder.
Har verkligen MÅNGA så dom kommer komma i omgångar. Så håll utkik! =)

Njut kvällen, mina vänner!


Grundsund, östra piren, i fredagskväll. Vi fick bevittna en fantastisk solnedgång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?