4 månader.


Idag är det fyra månader sen jag och Andreas blev tillsammans. Man kan sammanfatta det så här: tiden går fort när man har roligt! ;-) Och roligt har vi!! Vi har jämt roligt ihop. Det är mest Andreas som är rolig, men jag har ju också mina ljusa stunder och det händer faktiskt att Andreas skrattar åt mej (till mej, med mej - what ever!)... =)

Dagen på jobbet slutade med ett lååångt samtal med en av mina chefer. Ett bra samtal. Och efteråt gick jag och Andreas i solen mot bussen. Vi missade den bussen vi brukar ta, men vad gjorde det - det var ju så otroligt skönt väder så vi njöt av det medans vi väntade på nästa buss.

(Nu kom A precis in till mej med en isglass som man blir blå på tungan av...spännande!! ;-)

Anyway - humöret har svängt och efter samtalet på jobbet så känns allt lite bättre. Skönt! Ibland behöver man bara ventilera.

Firat? Ja. Pizza och cola på balkongen! =) (Bilder kommer sen, när jag är hemma hos min kamerasladd.)

Nu ska jag fortsätta leka med spotify som vi just laddat hem! =) Jääättekul! =D



Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis, grattis! ni är så söta....! älskar dig, vännen kram/j

2009-04-02 / 07:22:26
Postat av: Fru Evelina

o är det redan 4 månader sen! coolt =) tiden går verkligen fort!

2009-04-02 / 10:39:35     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?