Våld på jobbet.


Har just kommit hem från en turbulent dag på jobbet.
Hamnade i slagsmål. Eller nej...fel...jag blev slagen av en deltagare.
Första gången det hände för mej.
Man blir lite chockad och även om man vet att det har hänt många gånger förut och att killen har ett handikapp så känna man sej kränkt.
Det ömmar fortfarande lite i kinden och axeln men det är ingen fara.

Men nu ska jag fylla ett glas, hoppa in i duschen och göra mej i ordning för fest!!
Pratade med Emma förut och hon berättade att vi är ett stort gäng som ska dit så det ska bli kul!
Förmodligen både nya och gamla ansikten och jag gillar den blandningen...
Det enda negativa är att alla förmodligen jobbar på Online och då tenderar snacket att handla lite för mycket jobb.
Men jag kan nog stå ut med det även denna kvällen...jag borde ju vara van vid detta laget... ;-)

Vad har ni för planer med kvällen?
Berätta!!



Kommentarer
Postat av: Elin

De e klart det blir av :)

2008-09-26 / 18:25:51     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

Men gumman!!! har du bivit slagen?





Din katt kanske kan heter typ Big om du är sex and the city fan... Eller legolas om du gillar sagan om ringen... sådan är rätt skoj.. Jag skulle nog döpa min till... Tony Montana ha ha ha ha... Scarface...





"Say hello to my little friend"

2008-09-26 / 18:28:10     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

INGET sämsta och tröttaste fredagen =( !!

2008-09-26 / 18:48:50     URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?