Utmaning.


Fem saker i min garderob:
  • Svarta, sköna trosor.
  • Favorit koftan från Coola Anna of Sweden.
  • Smutstvätten.
  • Svarta leggings.
  • Annikas jeanskjol som jag "lånar"... ;-)


Fem saker i min frys:

  • Frysta bär (jordgubbar för tillfället).
  • Kycklingfiléer.
  • Köttfärs.
  • Wookgrönsaker.
  • Lunchlådor.

Fem saker i min handväska:

  • Mitt pass.
  • Handkräm.
  • Ett antal lipgloss i olika färger/nyanser.
  • Tuggummi.
  • Nycklarna till jobbet.



Fem saker i mitt sovrum:

  • Pianot.
  • Bibeln.
  • Kvällslektyr av något slag (varierar men oftast någon trevlig tidning).
  • Lypsyl.
  • Ett glas vatten.


Elin utmanade mej och nu skickar jag vidare utmaningen till den som känner sej manad! :-)
Emma kanske??? Och Annika?? Kom igen! :-p



Kommentarer
Postat av: Elin

:)

2008-09-22 / 22:01:01     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?