Torsdag.


Gomorron på er!
Här sitter jag i soffan och tittar på "Vakna med the Voice" på femman.
Vaknade av att Ellasötnosen kom och tittade på mej.... :-p och sen ville hon titta på Barnprogram och jag sover bredvid tv:n så det var bara till att vakna.



Men jag ska ha världens skönaste dag idag.
Joel och Johanna jobbar och Ella och Maja är på dagis så jag är själv hemma. Så idag ska jag ligga i soffan, titta på dåliga tv-serier, läsa, promenera och sova lite. Bara ha det skönt....eller som Elin skulle säga: Ingentingla!! :-)

Hade just tagit en bild som jag tänkte använda till detta inlägget men då upptäcker jag att denna laptopen, modell äldre men fullt funktionell, inte har någon USB-ingång. Synn. Jaja....

Nu ska jag fixa frukost och kaffe! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?