Torsdag 11/9.


Gomorron!
Sitter här i soffan med en tallrik yoghurt i ena handen o bloggar med den andra. Allt ska hinnas med innan jag åker till jobbet... :-)


Vad är det med vissa dagar som gör att man känner sej vackrare än alla de andra dagarna?
Idag är en sådan dag.
Jag tittar mej själv i spegeln och känner mej nöjd. Sjukt nöjd skulle jag till och med våga säga.
Jag vill att alla dagar ska va sådana. Och så vet jag att egentligen sitter det bara i mitt huvud....



Nehe...nu måste jag plocka ihop det sista och sen rusa till jobbet!
Ha en riktigt bra dag, mina sötnosar! :-)



Kommentarer
Postat av: Anna

snygg väst!

2008-09-11 / 12:15:42     URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?