Tisdag 23/9.


Nu är det slut på sovmorrnar för min del.
Kommer börja 7.30 varje dag nu när jag går på sjukskrivningsviket.
Det har jag varit van vid förut ju, men man vänjer sej av så fort med att gå upp 5.30...som jag gjorde idag.

Hade en jätteskön kväll igår!
När jag städat färdig satte jag mej bara i soffan, åt mackor med kaviar på och drack juice.
Tittade lite på tv och surfade runt på diverse bloggar.
Allt detta är ju inga ovanliga sysslor för mej, men eftersom att jag hållt mej ifrån både tv:n och datorn tidigare på kvällen och fått städat hela lägenheten så kändes det som om jag var värd att bara sitta och slappa.
Nu är här i alla fall rent och fint och jag njuter av det!! :-)

Ha en riktigt skön tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?