Söndag 7/9.


I natt slapp jag vakna av musik. Sköööönt! Dock glömde jag att ringa och påminna honom om att stänga av den, men min fina lillebror är så pass smart att han fattar att han ska stänga av den.....i alla fall när jag ber honom som jag gjorde förra natten...!!

Söndag idag och jag ska iväg och jobba idag också.
Jobbar till 18, sen ska jag ha en mysig tv-kväll framför "Ensam mamma söker" och romantiska komedin "Hitch". Det är för övrigt en av mina absoluta favorit filmer!!  Har säkert sett den 4-6 ggr men jag tröttnar aldrig på den! :-) Så den kan jag varmt rekommendera, ikväll tv3 kl. 21. Se den!!


Min svarta favorittunika åkte på idag också! Och så svarta jeans under.


Mina fina rosa filtinnetofflor används mer och mer nu när hösten är på intågande. Värmer skönt!

Nehe, nu ska jag se till att bli färdig med frukosten och sen bege mej till jobbet. Idag bör jag verkligen inte komma försent.
Ha en riktigt skön söndag! Le lite extra mot någon idag...det kommer göra hans/hennes dag!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jättesnygg tunika! Går ju att kombinera till nästan vad som helst!:)

2008-09-08 / 17:13:34     URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?