Onsdag 24/9.


Om 9 minuter ska jag stänga dörren om min lägenhet och låsa.
Så det här kommer bli ett kort inlägg.
Det blev alldeles försent igårkväll igen...kommer inte i säng när jag borde.
Nu var i och för sej Johanna här till strax efter 23 och redan där sprack ju min skönhetssömn...men det var det värt för vi hade det så trevligt! I vanlig ordning. :-)


Min randiga klänning har åkt fram igen. Det är säkert 4-5 månader sen jag använde den sist...


A close up....med mobilen i förgrunden... :-P

Ha en riktigt skön dag!
Nu är det 6 minuter tills jag ska va på väg till bussen!


Kommentarer
Postat av: fian

mårning!

vi kommer gärna på din fest! :) kommer du på vår?

hoppas allt är bra! Kram Sofia

2008-09-24 / 09:16:06
Postat av: bitte

snyggt

2008-09-24 / 16:16:49     URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Petra

snygg outfit! :)

2008-09-24 / 18:24:16     URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?