Nya jackan.


Joel håller på att packa ut i husvagnen. Familjen ska iväg och campa över helgen.
Hade jag inte skullat jobba hade jag följt med, men nu ska jag jobba både lördag och söndag och jag behöver pengarna, så camping med finaste vännerna får bli en annan gång.

Jag har packat ihop mina saker och är nu färdig för att åka.
Men snart, mycket snart är jag tillbaka i dessa bredgrader igen. Känns bra, men mycket overkligt.


Dagens Becka. Gillar min nya sjal jättemycket! Använder den hela tiden! :-)


Gillar också min nya jacka mer och mer. Svart skinnimitationsjacka från Cubus. Har läääänge letat efter en liknade men har haft så svårt att hitta nån som suttit bra så nu när jag gjorde det slog jag till mer eller mindre direkt! :-)

Önskar er alla en riktigt skön fredagskväll. Har ni några speciellt planer??
Håll gärna alla tummar och tår för att det ska kännas klockrent med lägenheten jag ska titta på i eftermiddag.
Ska bli riktigt spännande!!!

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer gumman... Lugn ;-)

2008-09-05 / 14:26:02
Postat av: annika

Väldigt snygg jacka! Här har jag en ensam fredagkväll. Men det är många program på TV som jag kan tänka mig att slappa framför. Ha en bra kväll. Kram

2008-09-05 / 18:32:52     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?