Måndag.


Gomorron!
Hoppas ni sovit gott!
Idag är det höst. September. Konstigt. Tiden går verkligen sååå fort.
Sitter och äter frukost. Sen ska jag upp en sväng på stan och fixa några ärenden.

15.22 går mitt tåg mot Göteborg.
Ska bli kul att komma upp och spännande att få jobba lite....lite nervöst faktiskt

Står inför ett svårt beslut angående lägenheten.
Ska jag säga upp den idag (det är ju den 1:e idag) eller ska jag hoppas på lägenhetsbytet??
Säger jag inte upp den finns ju fortfarande möjligheten för lägenhetsbytet, annars får jag hyra ut den i 2:a hand.
Det finns många som söker lägenhet i Lund så det tror jag inte skulle vara jättesvårt att få den uthyrd.

Allt är bara så osäkert.
Vad är smartast?
Vad är bäst?
Jag vet verkligen inte.

Det är sådana här situationer som jag allra mest saknar en man i mitt liv, någon att ta besluten tillsammans med och veta att man får ta itu med konsekvenserna tillsammans.
Visst kan jag få råd från andra, men tillsist är det jag som måste bestämma mej och det är jag som får hantera konsekvenserna.

Utan att tänka så mycket så höll jag på att skriva: "Ja, ja...det löser sej väl"....
Fast det känns ju inte så. Jag måste ju ta ett aktivt beslut. Detta löser sej inte av sej själv.

Well, jag tror jag har bestämt mej, men jag vet inte alls om det är det bästa beslutet. Kanske kommer jag ångra mitt beslut, men nu hoppar jag ut från klippan, rakt ut i det okända och hoppas att det finns någon där som fångar mej och som vet vad som är bäst.



Kommentarer
Postat av: Lars Jönér

Hej! Är inne och läser på din blogg att du kanske funderar på att hyra ut din lägenhet!! Jag är bostadslös för tillfället,så hade du velat hade jag kunnat ta din lägenhet direkt!!



Ha det bra

MVH Lars

2008-09-02 / 10:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?