Lördag 27/9.


Godmorgon allesamman!
Här är det lite tröttigt idag.
För övrigt bara bra...tror jag.
Vi hade en trevlig kväll igår. Vi var många hemma hos Navvy och alla hängde med ut sen så det va skoj!
Navvy är en sucker för snapsvisor så det sjöngs några stycken under kvällens gång...riktiga partyhöjare!! :-)

Jag kom hem hyfsat tidigt. Stannade inte ute tills det stängde. Det är sånt som är skönt idag.
För det är ju viss skillnad på att komma hem 2 eller 4...

Vilken minut som helst kommer Makkan och pappa hit. Dom ska hämta Makkans möbler och jag har bestämt mej för att åka med dom till Öa. Så därför blev det en ganska tidig morgon...ska ta och packa ihop de grejer jag behöver ha med mej och käka lite frulle. Sen är jag färdig för att åka.

Önskar er alla en riktigt skön lördag!
Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Nowna Albére

Ha en trevlig lördag du meed =)=)

2008-09-27 / 23:17:13     URL: http://nownaalberes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?