Lägenheten.


När jag kommit in till stan i eftermiddags låste jag bara in min packning i ett värdeskåt sen tog jag spårvagnen ut till Hammarkullen för att titta på lägenheten.
Det är en tvåa, stor tvåa, med balkong.
Stort kök, två toaletter och gott om garderober.



Om jag flyttar in där så kan jag bo där i 2½ månad och jag kommer i så fall dela den med en 20-årig tjej.

Trots att lägenheten var fin så fick jag inga bra vibbar.
Vet inte varför.
Läget är ju inte det bästa, men hur kräsen får man vara när man är i behov av en snarast?

Nä, detta behöver jag tänka en del på...lovade höra av mej inom en vecka och ge besked.


Nu: sängen!! Sov gott!
Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

varför ´är ´det ´just ´i ´2 ´1/2 ´månad?

det ´är ´ju ´ingen ´jättelång ´tid ´som ´tur ´var!



trevlig ´helg!

kram

2008-09-06 / 09:43:39     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?