Kvällstankar.


Nu har det blivit natt och jag ska bara bosta tänderna, sen är jag färdig för sängen.
Har haft en bra dag på jobbet....för en gång skulle så satt inte alla boende på sina rum och häckade utan dom var ute i de gemensamma lokalerna och umgicks! Trevligt!

När jag slutade kl. 21 gick jag förbi Maggi, som jag var assistent åt förut, och hälsade på. Johanna jobbar där ikväll och natt så vi satt och tjötade en stund! Mycket trevligt!

Har haft lite ångest över min flytt idag.
Det är många människor i Lund med omnejd som jag kommer sakna vääälidgt mycket.
Allt är så ovisst när man flyttar.
Kommer jag trivas?
Kommer jag få nya vänner?
Kommer jag må bra där?

Men det är kanske inte så konstigt att jag känner så här....det närmar sej med stormsteg och frågorna jag ställde ovan är befogade med samtidigt så kommer jag inte få några svar förrän jag har flyttat och bott in mej ordentligt.
Att t ex skaffa nya vänner tar tid.

Jag vill ha nånstans att bo. Ville bara säga det...som om ni inte redan visste det... :-p

Nu ska jag sova!
Gonatt på er och sov gott!
Imorgon är det söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?