Just nu.


Som vanligt va jag jättehungrig när jag kom hem från jobbet.
Har just tryckt i mej fem knäckebröd med kalkonkött på. Mums!
Så nu klarar jag mej till middagen.

Sitter och slöar framför tv:n.
Pratade just med I. Han skulle ringt mej igårkväll men hörde aldrig av sej. Sånt stör mej lite.
Har man sagt att man ska ringa så får man hålla vad man lovat.
Men han ringde i eftermiddags, men jag hade inte möjlighet att prata då. Ringde upp honom när jag kom hem från jobbet.
Ingen dejt inbokad.
Igår frågade jag om han ville komma hem till mej och kolla på film. Men han hade andra saker att göra.
Han får fråga om nästa dejt. Det är väl ändå så att det är killens grej att bjuda ut....? ;-)

Nehe, nu ska jag lägga mej ner i soffan igen och softa vidare....myyys!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?