Hemma från jobbet nu.


Denna dagen har gått ganska fort men har varit ganska seg. Har inte haft så mycket att göra, och då blir dagen lätt seg.

Efter jobbet gick jag förbi I på hans jobb innan jag tog bussen hem.
Vi skulle bestämma kvällens planer. Det blir bio ikväll istället för den biodejten som blev inställd igår! :-)

Jag går och är helt pirrig i magen hela tiden, kan inte äta ordentligt och ler fånigt mest hela tiden. Speciellt när någon frågar hur det går med dejtandet.
Kan inte säga annat än att han förvånar mej hela tiden. Han växer hela tiden i mina ögon och är inte som andra i hans ålder. Men så har han också en del erfarenheter som de flesta inte har.

Anyway, ser fram emot kvällen!! Klockan kan verkligen inte bli halv nio tillräckligt snabbt... ;-p


Ps. Har ni tur så går han med på att jag lägger ut en bild på honom här. Så då ska ni få er en mer ordentligt presentation.


Kommentarer
Postat av: ella

va mysigt med bio;)

2008-09-16 / 18:28:21     URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

hihi förstår du längtar=)=)

2008-09-16 / 19:01:27     URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

ska på tarmröntgen kontraströntgen på torsdag:/så imorn ska ja dricka 4liter skitmedel hehe ush...så sen får man ej äta förens på trosdag efter allt e klart..:)bara för d tar ja en bit toblerone nu;)

2008-09-16 / 19:49:47     URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?