Gonatt sköna måndag...


...och nu är det snart helg!!


Ja, det är så det ofta känns.
När måndagen väl är avklarad så springer dagarna snabbt iväg och helgen står för dörren!

Ikväll har jag funderat en massa på hur jag ska fira min födelsedag.
Har några idéer men vilka vill jag fira med? Vilka vill fira med mej?
Ibland är det svårt att veta vilka som är ens vänner. Vilka umågs med en av gammal vana eller av plikt?

Det lutar åt att jag kommer va i Skåne den helgen jag fyller år.
Kanske lugnast att fira med familjen. Dom har inget val...dom måste fira med mej vare sej dom vill eller ej! ;-)

Dax för sängen nu.
Sov gott!


Ps. Tack för alla fina och trevlig kommentarer jag fått idag!! :-)



Kommentarer
Postat av: ella

när å vad fyller du=)?ha en fin dag.nu blev ja ju sugen på choklad hihi.ej testat den där amigo

2008-09-09 / 08:01:36     URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Filip Nilsson

Jag vill gärna fira med dig sys!

2008-09-09 / 23:03:42     URL: http://filipnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?