Försenad till jobbet.


Missade tåget i Lund. Typiskt! Men här är ju lugnt och det finns typ inget att göra så vad gör det att jag kom 45 minuter för sent till jobbet? Ingenting...och det intygade Johan som jag jobbar med idag.
Tänkte höra om dom på boendet vill kolla på fotbollen tillsammans ikväll. Kunde ju va lite mysigt...

Hittade en gammal (nån vecka gammal i alla fall) Se&Hörtidning på kontoret och såg då att mina gamla gymnasiekompis Nina Inhammar har fått barn!! Grattis säger vi till henne!
Hon är också gift, kunde jag läsa, med en Joakim, och bor i Karlstad.
Det är längesen vi pratades vid nu. Men ganska länge efter gymnasietiden så ringde vi varandra några gånger om året.
Jag ringde henne när hon fyllde år senast men fick inte tag i henne.
Jag var och tittade på henne när hon spelade med Friends ett par gånger.
Men hon gillade inte livet som kändis.
Jag hoppas innerligt att hon är lycklig, trivs med sitt liv och har det bra! Hon är sååå mycket värd det!

Synn att inte alla ens gamla vänner hamnar i Se&Hör emellanåt så att man kan få sej en liten uppdatering....


Nehe, om man skulle ge sej på städningen....då skulle Johan bli glad eftersom han typ hatar att städa... :-)

Kommentarer
Postat av: annika

Vilken Johan?

2008-09-07 / 16:43:33     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?