En sväng på stan.


Just hemkommen från en sväng på stan.

Gick raka vägen till Espresso House och köpte mej en latte. Hade ingen mjölk hemma så jag var i stort behov av kaffe när jag kom till stan.



Köpte dyyyyrt schampo som ska vara bra för min känsliga hårbotten, så nu får jag hoppas att det lönade sej att lägga 220 kr på schampot.
Hittade också en fin scarf, i rosa toner, en ring och så gick mina solglasögon sönder så jag hittade ett par på rea för 40 kr. Billigt och bra!

Såg en stickad klänning på Åhléns som jag föll för direkt.
Den finns i grått och svart och frågan är vilken färg jag vill ha. Det får bli ett senare beslut om jag nu köper den...


Vill ha, vill ha, vill ha!!!

Nu ska jag packa det sista innan jag tar bussen till tåget och tåget till Göteborg.
Vet inte hur det blir med bloggandet när jag är iväg. Kommer jag till en dator så lovar jag att berätta för er hur det går för mej, men tror inte att min vän Karin (som jag ska bo hos fram till onsdag) har någon dator.
Vet heller inte riktigt hur länge jag stannar där. Antingen onsdag eller fredag, men ni märker när jag är tillbaka! :-)
Ha en skön vecka så hörs vi!


Väntar på bussen, läser metro och provar mitt nya lipgloss! Stan är full med folk. Idag börjar de flesta på universitetet.

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Elin

tack gumman

2008-09-01 / 14:46:39     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?