Den här dagen blev inte riktigt som planerat.


Jobbet rullade på väldigt mycket som planerat. Inte många överraskningar där och det är jag bara glad för! :-p
Ikväll hade jag tänkt ha en skön kväll hemma, tvätta lite, slappa lite och vila upp mej.
Men så någon gång under dagen kom Johanna med den briljanta idéen att vi kunde hitta på något när vi slutat.
Som vanligt är jag inte sen på att hänga på!
Johanna är det bästaste sällskapet man kan tänka sej och vi har alltid så himla roligt ihop!
Sagt och gjort.
Vi åkte in till Lund efter jobbet, gick lite och tittade i affärer, åt skräp mat på McD och gick sen och satte oss på betydligt mysigare "Stortorget"!
Någonstans där under kvällen sms:ade I och undrade om jag ville gå på bio med honom ikväll. SJÄLVKLART va svaret!
Jag gick och bokade biljetter, men kanske bara en halvtimme senare kommer ett sms:

-Jag måste åka till sjukhuset med min dotter. Hon är sjuk. Förlåt!

Så det blev ingen slappekväll hemma och heller ingen bio.
Men något säger mej att jag kommer få fler slappiga hemmakvällar och den där bion kan vi ju se en annan gång! ;-)

Väntar nu på att I ska ringa. Han sa nämligen att han skulle ringa när han kommit hem igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?