Thirty-something is here.


Har verkligen haft en jättebra födelsedag!
I förmiddags städade jag lägenheten, sen snabb dusch och iväg med tåget till Öa.
Här mötte Filip upp mej och vi var på coop och handlade och sen hem igen laga mat.
Vid sjutiden började syskonen droppa in.
Vi åt en massa god mat, mycket skratt och prat! I like my family!! :-)

Dom är ju också så snälla, mina syskon, så dom hade ju några presenter till mej.
Jag fick stickor, garn och mönster till en mössa. Glasljusstake. Presentkort på HM. En bok. Lite pengar.
Fast att jag fyllt 30 idag (igår) så blir jag som ett barn när jag får ett paket i min hand!! :-)

Sms:en har fortsatt och plinga in under dagen. Blir förundrad över hur många som kommer ihåg min lilla dag.
Har också fått några telefonsamtal. Bland annat två stycken från Kenya. Mamma ringde och en stund senare Sofia också!! :-)

Nu ska jag gå och lägga mej. Är trött.
Undrar hur Sixten har det. Hoppas han klarar sej...

Gonatt på er och TACK för alla fina gratulationer på min födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?