Söndag 5/10.


Vilket ruskväder.
Det blåser och regnar.
Idag glädjs jag åt att jag har en lägenhet att mysa i! :-)

Sitter i soffan och tittar på IDOL-repriserna. Slötittar liksom, för jag har ju redan sett det, men kul att se igen i alla fall.
Mår helt okej idag. Definitivt inte feber idag så det är ett framsteg.
Dock lite trött och seg, men så brukar det ju vara på söndagar.

Funderar allvarligt på att få nått gjort idag.
Typ städa mitt skafferi eller nått. Det behövs.
Har fått mjölbaggar på besök....inte kul!

Har tagit mej superlång tid att skriva dett inlägget.
Har pratat med Elin på msn samtidigt och tagit emot två telefonsamtal och kikat på blocket.
Med andra ord så har jag inte varit så effektiv... :-p

Men hörreni...ha en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Angelica L

Vad roligt att du tyckte det :D

Kram

2008-10-05 / 15:07:24     URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?