Söndag 12/10.


Ni får stå ut med en massa snack om Sixten...och bilder på honom.

Jag är så stolt över honom...han går på lådan och nyss så åt han också!!!
Vi vet ju alla hur det är att äta när man är någonstans man inte är van vid...man är lite nervös, magen är lite orolig och då känner man ju inte för att äta.
Men nu har han gjort det. Han åt inte så mycket men han åt.

Natten gick bra. Han sov i min säng ett tag...sen ville jag sova själv (jag sover inte lika bra med honom bredvid mej...jag behöver också vänja mej vid honom) några timmar så då stängde jag dörren, men när han stod utanför dörren och jamade vid 8-snåret fick han kommer in och sova hos mej igen.






Nu ska jag göra mej lite fräsch och fixa lite här hemma innan jag ska gå till kyrkan.
Hoppas ni har en skön söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?