Prioritering.


Det blir verkligen långa dagar denna veckan och det börjar märkas.
Om inte på mej så i min lägenhet.
När jag kommer hem strax innan 22 så prioriterar jag inte att diska eller plocka undan utan jag sätter mej i soffan med datorn i knät och slår på tv.
Måste liksom varva ner en stund efter att ha jobbat i över 12 timmar.
Sen är klockan så mycket att jag måste bädda ner mej i sängen om jag ska orka en till sån här dag.

Men jag ska faktiskt göra ett litet försök till att få något gjort i kväll.
För det första måste jag svara på några mail och sen ska jag ställa mej och koka ris till lunchen imorgon och jag ska diska lite.
Har en busig katt som jag tror vill ha min uppmärksamhet också...fast just nu verkar han roa sej ganska bra
på egen hand! :-p

Känns som om jag helt kommit av mej på bloggen...det är också en sak som inte prioriteras så högt när man knappt har tid att vila.
Saknar ni mina många blogginlägg så håll ut...det blir ändring på detta till helgen då jag har lite ledigt igen.
Men hoppas ni mår bra!
Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?