Onsdag 1/10.


Oktober är här och nu är det verkligen höst på riktigt!
Imorse när jag steg utanför min port låg där som ett täcke av färgglada löv på marken.
Fick riktigt mysiga känslor av det! :-)

Blogg.se har inte alls velat fungera idag så därav detta sena morgoninlägg.
Men bättre sent än aldrig, som man brukar säga.


Jag har en snyggedag idag! ;-) Ninja sa det också idag..."det är nått som glimmar om dej"...så det är visst inte bara jag som känner mej snygg idag!! Önskar alla dagar var snyggedagar, men det är upp till mej om jag vill ha snyggedag alltid...det sitter ju i huvudet på mej.


Tror jag ska rensa ut min garderob idag. Kanske lägga ut lite kläder för försäljning på tradera.com och slänga en del.
Men det är verkligen hur kul som helst att rota fram höst- och vinterkläderna! :-)

Nu är det snart lunch här! Har beställt spenatpaj i caféet. Ska bli gott!! Men jag är inte jättehungrig...
Hoppas ni har en skön onsdag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?