Lovely FREDAG!!


Nej, jag har inte slutat blogga, jag har bara inte tid. Men det ska nog snart bli ändring på det...


Hittade min svart- och lilarandiga tröja längst in i garederoben idag. Hade nästan glömt att jag hade den...

Nu ska jag snart gå till bussen och åka till Online.
Igår var ju första riktiga dagen och det gick ganska bra! Så här i början är det också svårt att veta vad som är bra och vad som är dåligt...men man ska iofs bara jämföra med sej själv....

Ikväll ska jag gå ut med mina kollegor från Arlöv på Lady's night!!
Ska bli kul!!

Ha en riktigt skön fredag!! :-)


Kommentarer
Postat av: Kstina

Lady´s night? Vad är det? Ha de så kul!

Jag/vi är helt lediga denna helgen. Sååå skönt. Det händer inte så ofta. Kan inte ens minnas förra lediga heglen..

2008-10-24 / 17:25:53     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?