Hjälp mej bestämma, del 2.


För några dagar sen skrev jag om mina klädvalsfunderingar inför nästa veckas 30-årsfest.
Det var många som kommenterade och sa vad dom tyckte. Det tackar jag för!
Flera av er tyckte jag skulle ha min champangefärgade kjol, svart spetslinne men inte svarta skor till det utan mina röda.
Jag blev mycket tveksam.
Kunde det verkligen bli snyggt??

Men i torsdags så provade jag med de röda skorna till och Johanna fick säga vad hon tyckte.
Vi blev båda mycket förvånade....det var faktiskt riktigt snyggt!!
Eller vad säger ni??





Det lutar åt att det blir dessa kläder jag kommer ha på mej på min 30-årsfest!
Gör jag rätt val??



Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är jättefin i denna outfit :)

2008-10-11 / 21:38:53     URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: anastasia

väldigt snygg ring:)

2008-10-11 / 23:58:56     URL: http://stacie-l.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?