Härligt telefonsamtal.


Min fd. kollega Pia ringde mej idag!
Vi har inte pratat eller träffats på typ 1½ år så det var verkligen hur kul som helst att prata.
Hon är verkligen underbar, fina Pia!
Hon började typ hela samtalet med att säga:

-Jag har blivit mormor!

Skulle jag ha blivit mormor (måste väl tillägga att hon är nog 15 år äldre än mej...) så skulle jag nog väntat en stund in i samtalet innan jag berättat det. Liksom först pratat om jobb, gemensamma bekanta och sånt, men nej..."jag har blivit mormor"...bang! där kom det!
Men det är underbart!! :-)

Hon är spontan och härlig!
Nu har vi bestämt att ses snart, hon, jag och Sandra som också jobbade med oss för snart tre år sen.
Ska verkligen bli superkul att träffas och få skratta ihop igen! :-)
Ännu en orsak till att inte flytta härifrån...dessa fina människor som man inte träffar så ofta, dom skulle man förmodligen tappa kontakten med helt. Och det vill jag ju inte.

Nu ska jag diska.
Och bädda rent i sängen.
Och..och...och...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?