Fika med Fia.


Har ganska nyss kommit hem från en mysig och trevlig fika med Fia!
Vi satt länge och pratade om en massa viktiga (och oviktiga!!) saker.
Tack, Fia, för idag!


Fia vill inte titta in i kameran när man tar kort... ;-p

Jag åt en god baguett med skinka, ost och dijonkräm.
Kändes som om det var väldigt längesen jag tog en fika i Lund. Det kändes också längesen som jag gick på stan i Lund. Nu gick jag ju bara igenom stan från bussen, men det kändes längesen...konstig känsla.
Men jag håller mej mycket på söder...tar bussen härifrån, handlar här och promenerar här. Kanske därför. Jaja...

Nu ska jag plantera min ljung. Bilder kommer sen.
Frågade givetvis min grönfingrade mamma igår om hur jag skulle gå tillväga. Så nu vet jag exakt hur jag ska göra! :-)


Kommentarer
Postat av: Elin

ja just de!!! Du messade ju mig!!! jag svarade aldrig, jag tänkte att jag skulle svara för jag höll precis på avsluta en mening med en kompis och tänkte, jag svarar när jag börjat knata hemåt... men jag GLÖMDE!!!!

2008-10-06 / 22:28:40     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?